czwartek, 3 października 2013

Rozdział III

                                        Martina
 Po 40 minutach byliśmy już restauracji. Zamówiliśmy sobie spagetti i czerwone wino, lepiej się poznaliśmy. Oraz okazało się,  że razem będziemy chodzili do Studio On Beat,  na razie rozpoczęcie roku szkolnego będzie miesiąc po nagraniu serialu. Nadal męczyła mnie myśl ~Dlaczego Jorge okłamał mnie mówiąc,  że zerwał ze Stephi~
Po wspólnej kolacji pojechaliśmy do domu chłopaka tak jak on obiecał.
-Co ty na to żebyśmy zrobili sobie noc horrorów?-Zapytał brunet.
-No ale horrory są straszne.-Odpowiedziałam mu.
-Nie martw się będę obok Ciebie.
-No dobrze. A w czym ja mam spać?
-Dam Ci moją koszulę.-Powiedział.
-No ok.-No zajebiście dostanę koszulę, która pewnie będzie dosięgała mi do połowy ud. Po 2 minutach Jorge zszedł z góry i dał mi swoją niebieską koszulę.
JORGE:
Gdy Martina była w łazience ja napisałem do Stephanie, że z nią zrywam. Martina strasznie długo była w łazience bo wyszła po około godzinie. Ślicznie wyglądała w mojej koszuli, ale zdziwiło mnie to, że nie wstydziła się chodzić przy mnie tak ubrana. Szczerze?  W koszuli wyglądała strasznie seksownie, podniecała mnie (XD) , brudne myśli krążyły po mojej głowie. Nagle coś jej wypadło, schyliła się i dała mi idealny widok jej tyłka.
-Mrrruu...-Powiedziałem, Bosh...
-Skarbie przypominam, że masz dziewczynę. -Co skarbie? Podoba mi się to.
-Oj misiu dziewczyny nie mam już od ponad godziny.-Boże co ja gadam jaki misiu?
-Ach tak?-Powiedziała i zbliżyła się do mnie.
-Dla Ciebie wszystko.-Idiota!! Skarciłem się w myślach. -Wiesz, że w mojej koszuli wyglądasz strasznie pociągająco?
-Zauważyłam.-Powiedziała i spojrzała na wzgórzenie między moimi nogami na co ja się zaczerwieniłem.-Mmmmm... To co z naszą nocą horrorów?
-A może sobie odpuścimy?-Zapytałem zbliżając się do niej bardziej.
-Co to, to nie!! Kotku znamy się kilka godzin.
-No ok...-Powiedziałem smutny.-Przestańmy sobie tak słodzić. To brzmi tak jakbyśmy bili razem.
-Racja. Chodź wybrałam filmy.-Odpowiedziała i ruszyliśmy w strone mojej sypialni bo tam znajduje się największy telewizor.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
No wreszcie coś napisałam. No tak na prawdę to bardziej moi koledzy pisali na lekcjach. No ale co to mój blog!! 2 komentarze= next
~Alexis Verdas

2 komentarze: